2011
Auto připraveno, bohužel nás zatím tlačí finance ....
2010
KVĚTEN - THERMICA RALLYE Hrádek nad Nisou - spolujezdec Jakub Nipča- startovní číslo 93
Soutěž Mistrovství republiky ve Sprintrallye. Po urputném boji končíme na bramborovém místě ve třídě A5. Startovalo 11 posadek.
SRPEN - RALLYE AGROPA Pačejov - spolujezdec Jakub Nipča- startovní číslo 65
Soutěž Mistrovství republiky ve Sprintrallye. Za šíleného deštivého počasí končíme na stříbrném místě. Na vodě se nám dařilo.
2009
DUBEN - THERMICA RALLYE Hrádek nad Nisou - spolujezdec Michal Drešer - startovní číslo 63
Soutěž Mistrovství republiky ve Sprintrallye. Naše jediná letošní soutěž ve třídě A5. Po dlouhé době máme pohár za třetí místo.
2008
DUBEN - THERMICA RALLYE Hrádek nad Nisou - spolujezdec Michal Drešer - startovní číslo 81
Soutěž Mistrovství republiky ve Sprintrallye. Startujeme ve třídě A5. Na startu 17 posádek. Po několika chybách na RZ končíme na 10 místě celkově , což bylo zklamáním.
SRPEN - RALLY Tišňov - spolujezdec Michal Drešer - startovní číslo 113
Soutěž Mistrovství republiky ve Sprintrallye. Končíme opět na desátém místě ve třídě. Což bylo odpovídající našemu výkonu. Posádka neměla svůj den :D
ŘÍJEN - CEBIA RALLYE Pelhřimov - spolujezdec Michal Drešer - startovní číslo 73
Soutěž Mistrovství republiky ve Sprintrallye. Ve třídě startuje 19 posádek. Náš nejlepší výkon tohoto roku - končíme na šestém místě ve třídě. Víc už to nešlo.
Celkově končíme v soutěži Mistrovství republiky ve Sprintrallye na sedmém místě.
2007
KVĚTEN - RALLYE ČESKÝ KRUMLOV - spolujezdec Jan Slavík - startovní číslo 64
Naše oblíbená soutěž se nám opravdu nevyvedla posledních 6 let jsme na ní moc nepředvedli ,tak letos jsme chtěli smůlu prolomit.První náznakem, že vše nepůjde hladce byla zpráva. Moji stálí spolujezdci mi oznámili,že ani jeden z rodinných důvodů nepojedou. Řešil jsem to dohodou se spolujezdcem Janem Slavíkem. Odjeli jsme do Krumlova bez větších potížích a i seznamovací jízdy proběhly bez problémů.Těšili jsme se na závod. Na můj nový rozpis RZ si Honza rychle přivykl. Po odstartování v 1.RZ začaly problémy s motorem,který měl malý výkon.Celou 1. etapu jsme nedokázaly tento problém odstranit a v ještě v noci na Svatém Jánu měníme kolo. Večer jsme se rozhodovali jestli jet dál nebo odstoupit. Ráno jsme odstartovali a na 2.RZ jsem na klouzavé lesní cestě nedobrzdil. Pravou zatáčku před Podhorskou vsí a končíme s ulomeným kolem v příkopě.
ŘÍJEN - RALLYE PONGRANTZ - spolujezdec Boženka Kumstátová - startovní číslo 53
Podnik volného poháru v rallye. Jeli jsme vyzkoušet techniku a potenciálního nového spolujezdce. Soutěž proběhla bez problémů, dojeli jsme na pátém místě. Což bylo za daných podmínek optimální.
2006
DUBEN - AGROTEC SPRINTRALLY HUSTOPEČE - spolujezdec Martin Barvík - startovní číslo 80
Tak zase "do sedel". Začíná pro nás nová sezóna. Dlouho jsme nejeli. Dost je to na nás znát. Po I. Testu jsme na 6. místě. Druhá RZ značně klouže. Při sjezdu v úvozu k cíli nezvládám už snad "100" smyk vozu a končíme s utrženým kolem naše účinkování v Hustopečích a aby to nebylo málo tak kousek před Brnem stojím s rozbitým tréninkovým autem - převodovka. Tak tentokrát jsme si vybrali snad všechnu smůlu a v průběhu další sezóny to půjde "pár excelán ".
ŘÍJEN - LABSKÁ TROTINA SPRINTRALLYE - spolujezdec ing.Petra Vítková - startovní číslo 54
Přijíždíme do Hradce Králové abychom hlavně dojeli.hned z počátku nastaly potíže s brzdovou soustavou a to tak,že zadní osa byla bez kapaliny, přecvakla se hadice na přívodu k zadní nápravě. Po opravě jsme ve 2.etapě zrychlovali a vymodlili si 3.místo ve třídě.
2005
Tento rok nestartujeme, musíme se si tak trochu urovnat firemní, služební a rodinné vztahy. Nicméně jedeme se sklouznout na Teplice. Větší horor jsem nezažil a to bylo vůbec štěstí, že jsme nikoho nepřejeli. Organizačně strašný propadák.
2004
KVĚTEN - AUTOTEC RALLY BRNO - spolujezdec Ing. Petra Vítková - startovní číslo 66
Novou sezónu začínáme na Moravě. Technika je přes zimu opět připravená. Po třech rychlostních testech figurujeme na 4. místě ve třídě. Na 4 RZ však nedobržďujeme uklouzaný "pravý vingl" a trefujeme dřevěný plot. To by nebylo tak vážné, ale opět se nám začínají ozývat podivné zvuky z převodovky a asi po kilometru nejde řadit 3. a 4. převodový stupeň. Auto pak odstavujeme v nejbližší vesnici, kde nám domácí nabídli čaj a buchty.
ČERVENEC - RALLYE BOHEMIA MLADÁ BOLESLAV - spolujezdec Martin Barvík - startovní číslo 86
Poprvé si vedle mne usedá nový spolujezdec. Ze začátku tak 1. a 2. RZ se sehráváme a pomalu zrychlujeme. Navečer už zajíždíme srovnatelné časy se špičkou ve třídě. Jaké je naše překvapení, když v nočním servisu zjišťujeme, že jsme zatím druzí ve třídě. Na poslední noční RZ však naše auto začíná ztrácet výkon motoru. To se projevilo na ranní nedělní zkoušce v Březovácích, kde jsme se úplně zastavili a to byl pro nás moc smutný konec. Odpadli jsme z 2. místa, 3 rychlostní testy před cílem. Závada byla v palivovém dopravním čerpadle.
ZÁŘÍ - BÖTTCHER RALLY VYŠKOV - spolujezdec Ing. Petra Vítková - startovní číslo 66
Ve Vyškově jsme nikdy nejeli. Trať byla nová a i chyby v itineráři nás moc dobře pro tuto soutěž nepřipravili. Docela jsme se dost trápili. Nic zadarmo soupeřům jsme dát nechtěli, ale musím přiznat, že byly o kousek lepší a tak jsme do cíle dorazili "až" na 6. místě. Na startu nás bylo 19 posádek. Byl to pro nás asi nehorší výsledek a tak trochu zklamání.
ŘÍJEN - SPRINTRALLY SOSNOVÁ - spolujezdec Ing. Petra Vítková - startovní číslo 78
Po předchozí výsledkově nevydařené soutěži startujeme na domácí půdě. Do České Lípy to máme kousek. Na závod jsme se připravili svědomitě a to se vyplatilo. Celý tým byl namotivován, minimálně na "bednu". Ve skrytu duše jsme pomýšleli na zlato. Soutěž jsme rozjeli velice kvalitně. Před poslední RZ jsme byli první o 1,2 sekundy. Pak ale tradičně přišel okruh v Sosnové a naše technika prostě na hbitou Suzuku nemá. Jsme druzí a je to super.
2003
Letošní sezóna se pro nás zpočátku vyvíjela slibně.
Po jednání s našimi partnery BOHEMIA CARGO ,
DONASTAV jsme soutěžní vůz doplnili 6-stupňovou převodovkou.
Prvním podnikem měl být SEAT rallye Č. Krumlov, ale ze zdravotních problémů jsme
se ho bohužel nemohli zúčastnit.
A proto letošní rok budeme otevírat účastí na "bohemce" a dále se chceme
sbližovat s novou technikou na rallysprintu v Pačejově.
Naše následující účast na soutěžích se bude odvíjet od dosažených výsledků.
Dále by přišly v úvahu Rally Příbram, Sosnová, Barum a
Třebíč.
Doufáme, že naše soupeře trochu potrápíme a také porazíme.
Všem našim partnerům a příznivcům děkuje posádka
ULBRICHT - VEJRAŽKA.
- červenec jezdec
Bohemia rally, spolujezdec Martin Vejražka
umístění -
6 místo ve
třídě
Začali jsme na první RZ velice smolně.Měli jsme zablokované brzdy,což se projevilo na našem čase. Druhý den na 3 RZ 150m po startu se objevila závada v motoru. Pracoval na tři válce. V servisu naši mechanici našli prasklé vahadlo ventilu a odvedli skvělou práci při opravě. Celý den jsme až do večera pomalu zrychlovali a druhý den jsme startovali z 8 pozice ve třídě.Nedělní RZ jsme jeli bez problémů, což se promítlo v konečném pořadí a dojeli jsme na 6 místě.
- červenec jezdec
Sprintrally Pačejov, spolujezdec Ing.Petra Vítková
umístění -
5 místo ve
třídě
Po "bohemce" jsme rozjetý. Měníme z pracovních důvodů spolujezdce. Bez dlouhého rozmýšlení usedá na horké sedadlo Ing.Petra Vítková. V průběhu prvních několika RZ se sehrávala posádka. Odpoledne jsme zajížděli velice kvalitní časy ve třídě. To se projevilo 5 místem ve třídě a 24 absolutně. Startovní číslo 120.
- srpen jezdec Rally Barum Zlín, spolujezdec Martin Vejražka
Po dobrém výkonu z Pačejova se těšíme na velký podnik - "Barumku". Po zahřívací I.RZ se na následujícím úseku začíná ozývat kovový rachot z převodovky a po zablokování předních kol končíme mimo trať. Zůstali jsme stát uprostřed moravských luhů a hájů. Nikde nebyl ani signál pro mobil. Nakonec nás našli naši mechanici a tak smutně odjíždíme domů. Startovní číslo 70.
- říjen - SPRINT RALLYE SOSNOVÁ - spolujezdec Ing. Petra Vítková
Soutěž začínáme na rallyecrosové trati v areálu u České Lípy. Je to domácí soutěž a chceme se doma ukázat, že na špičku máme. Na 3 RZ jsme moc rychlý a vylétáme mimo trať. Nachytali jsme asi 30 sekund. Tato moje chyba nás stála umístění na bedně. Skončili jsme 5. ve třídě. Tento podnik byl pro nás v tomto roce poslední.
Umístění celkové v seriálu
Rádio IMPULS SPRINTRALLY CHAMPIONSHIP Třída A5 - 11. místo (účastnilo se 32
posádek)
Me TREE RALLY CHAMPIONSHIP Třída A5 - 12. místo (účastnilo se 29 posádek)
2002 ve třídě A5 - 1400 Škoda Felicia
- květen jezdec
SEAT RALLY Český Krumlov, spolujezdec Martin Vejražka
umístění - nedojeli
Poprvé startujeme ve třídě A5, kde se nás na startu postavilo 14 posádek.Po prvním dnu jsme byli čtvrtí, což nás příjemně překvapilo.Druhý den jsme postoupili ještě o jednu pozici výše(na třetí místo).Před 14 rychlostní zkouškou se v motoru ozvala rána a bylo dobojováno.Doma jsme zjistili, že upadl ventil v motoru.Další účinkování v MM ČR se odvíjelo od stavby nového motoru.
- září jezdec RALLY
Příbram, spolujezdec Martin Vejražka
umístění -
6 místo ve
třídě
Začali jsme na vlhké trati, motor fungoval dobře.Zjistili jsme však že naše stará převodovka s jeho výkonem nedostačuje.Po první části jsme na šesté pozici.Po zrušení první ranní RZ jsme se pokusili ve druhé RZ "zatáhnout" , bohužel však naše úsilí vyústilo v příkopě a dojeli jsme v klidu pro šesté místo a pro první body.
- říjen jezdec
Sprintrally Sosnová, spolujezdec Pavlína Vališová
umístění -
13 místo ve
třídě
Závod se jel doma, byla "povinnost" tam startovat. Po pěti RZ figurujeme na krásném třetím místě.Po autodromu v Sosnové nám však byla přidělena penalizace 300 sekund, což nás odsunulo na konec startovní listiny. Auto jelo supr, už jen ta převodovka.
2001 ve třídě N1-1400 Škoda Felicia
Naše plány o novém autě se zhroutily jako domeček z karet. Továrna nestihla homologaci Fabie tak ,abychom mohli připravit nové vozidlo na sezonu.Tak jsme znovu začali ladit naši spolehlivou Felicii. V nynější době je již připravena k testování v Praze. Dnes 3.3.01 jsme již obdrželi potvrzenou přihlášku na RALLY Šumava a bylo nám přiděleno startovací číslo 88 . Největší problémy dnes nastaly s nákupem nových pneumatik. Doufáme , že se to vyřeší v první polovině následujícího týdne. Už nám nezbývá moc času. Auto je suprově připraveno, musí vydržet. Chceme poděkovat hlavně firmám, které se podílejí na ekonomickém zabezpečení celé této sezony. Držte nám palce, startujeme dne 16.3.01 . Zdravíme všechny příznivce našeho sportu.
- březen jezdec Rally
Šumava,spolujezdec Martin Vejražka
umístění - nedojeli
Na Šumavě jsme se rozjeli k pěknému výkonu, auto šlapalo jak
švýcarské hodinky. Na 1.RZ činovský okruh jsme ztratili jen 8 sek. na polo
suzuku jsme dojeli a vydali se na klasické rz hned na nich jsme polo začali
porážet po nočních zkouškách jsme šli spát na 1.místě a s náskokem 1:32min
náskoku. Ráno jsme pomalu ale jistě zvyšovali až na 2 : 23minuty, pak však
přišla osudná rz Nuzín - Čkyně kde jsme spadli pravým kolem do výmolu a ten nás
katapultoval doleva na stoletou třešeň.Bylo po nadějích, auto rozbité a mi bez
bodu do klasifikace ve třídě.
- duben Rally Vsetín - nepodařilo se nám opravit auto - nejedeme
- květen jezdec Rally Krumlov,spolujezdec Martin Vejražka
umístění - 3 místo
ve třídě
Do Krumlova jsme jeli plni očekávaní, jestli budeme polu a suzuce opět
stačit. Hned na 1.rz jsme vystřízlivěli z přílišného optimismu, nandali nám více
jak jednu minutu a to se podepsalo na celém dalším průběhu závodu i když jsme
druhý den vyhráli 5. rz, tak to nestačilo. Přesto jsme dovezli pohár a věnec za
3.místo. Máme prvních 24 bodů.
- červen jezdec Rally Bohemia,spolujezdec Martin
Vejražka
umístění - 1 místo
ve třídě
Na bohemku jsme se řádně připravili.Pokud chceme získat titul,musíme
vyhrát.Začali jsme rz na liberecku,kde jsme měli natrénovano a tím jsme získali
cenné vteřiny náskoku.Spát jsme šli na prvním místě.Druhý den začalo pršet a
začalo šachování s pneumatikami.Tyto šachy jsme vyhráli a opět získali pár
vteřin na soupeře.Tento náskok jsme udrželi až na cílovou rampu. Nyní máme tedy
84 bodů a jsme na čtvrtém místě.Zůstává nám šance na titul.
- srpen jezdec Barum Rally, spolujezdec Martin Vejražka
umístění - 4 místo ve třídě
Na barumce jsme potřebovali dojet před Kundrátem a jeho
Polem, abychom ještě měli šanci
na titul. První den se nám toto dařilo,ale po noci po dvou rychlostních
zkouškách se nám vylomil disk a nadělili jsme si výměnou kola 3,5 minuty ztráty.
To rozhodlo o našem konečném umístění na 4. místě ve třídě N1 do 1400.
Toto byl v tomto roce náš poslední závod.
Přestupujeme do nové, vyšší třídy A5 do 1400.
Celkově jsme se umístili
v celém ročníku MMČR automobilových soutěžích
na 4
místě.
2000 ve třídě N1-1400 Škoda Felicia
- březen jezdec Rally
Šumava , spolujezdec Roman Chovanec
umístění - 3 místo
ve třídě
- duben jezdec Rally
Liberec , spolujezdec Roman Chovanec
umístění - 3 místo
ve třídě
- květen jezdec Rally
Český Krumlov , spolujezdec Roman Chovanec
umístění - 4 místo ve třídě
Po odjetí třech soutěží v seriálu MČR v třídě N1-1400 je následující pořadí:
1 - Pilka 115 bodů Suzuki Swift
1,3GTI
2 - Kunc 100 bodů Volkswagen Polo 16V
3 - Ulbricht 80 bodů Škoda Felicia
1,3
4 - Eliáš 54 bodů Suzuki Swift 1,3GTI
5 - Moural 50 bodů Peugot 106 rallye
Nyní se připravujeme na RALLY BOHEMIA
- 04.07.00 dnes jsme dostali přidělené číslo - 108
- 13.07.00 ze zdravotních důvodů došlo k výměně spolujezdce.
Místo Romana Chovance nastupuje Martin Vejražka
- 15.07.00 první den soutěže jsme po 13RZ skončili na 5místě ve skupině.
- 16.07.00 startujeme v 7.52 absolutně jsme na 53 místě a rozhodnuti
změnit naše dosavadní umístění
Chceme postoupit výše.Naše snaha však končí ve 14 RZ
Osečná - Osečná kolem 10.00
kde po rychlém průjezdu na rychlém asfaltu nezvládáme
svůj soutěžní vůz a po několika
saltech končíme na střeše vozu.
Chceme zde poděkovat posádce Pilka
- Chludil ,která na tomto místě skončila asi minutu před náma.
Duchapřítomně uhasila náš hořící vůz a zachránila nám
tímto život.
- 18.7.00 Začínáme spřádat plány na opravu vozu a doufáme že na startu
Rally Příbram
opět budeme prohánět naše soupeře
- 16.08.00 Naši autoklempíři umějí zázraky,"felda" má zase svoje soutěžní
linie
- 17.08.00 Jedeme do laku,dostaneme nový nástřik - opět bílomodrá
- 18.08.00 Od H+P jsme přivezli repasované tlumiče.Hnací agregát je připraven k montáži
- 21.08.00 Provedli jsme revize náhradních dílů.Lakovna je pomalá,čekáme na auto.
- 22.08.00 Plánujeme Třebíč- Horáckou rallye, obhajovat vítězství z
loňského roku.Musíme se zde připravit na Příbram.
-01.09.00
Po odjetí pěti soutěží v seriálu MČR v třídě N1-1400 je následující pořadí:
1 - Kunc 220 bodů Volkswagen Polo
16V
2 - Pilka 151 bodů Suzuki Swift 1,3GTI
3 - Eliáš 99 bodů Suzuki Swift 1,3GTI
4 - Ulbricht 80 bodů Škoda Felicia
1,3
5 - Moural 80 bodů Peugot 106 rallye
- 27.09.00 Zúčastnili jsme se Horácké rally v Třebíči. První místo ve
třídě jsme neobhájili, ale s výsledkem jsme spokojeni. Na startu ve skupině N do
1400 stálo 17 soutěžních posádek.V této konkurenci jsme po vlažném začátku do
jeli do cíle na pátém místě ve třídě. První skončila posádka Kunc se
"superpolem" , druhá místo obsadil Kneifel se "suzukou",třetí Tarabus s
"nisanem", čtvrtý Tureček se "suzukou".Ostatní "škodovky" skončily za námi.Auto
jelo super, posádka se dávala dohromady. Na 100 procent se nám to podařilo až od
6 RZ. Auto neutrpělo ani škrábanec.
21.10.00 nás čeká Rally Příbram. Technika je připravena,teď už to záleží jen
na nás. Pokud se nám podaří dobře zajet, máme šanci na třetí místo v absolutním
pořadí MČR ve třídě N1 do 1400.
- 13.02.00
Auto se neprodává, tuto sezonu s ním pokračujeme..
- 27.10.00
Tak už je po všem !!! Skončilo MČR v automobilových soutěžích.
Na Rally Příbram jsme opět dosáhli na dobrý výsledek - 2.
místo ve třídě N1 do 1400 cm, což nám
při sečtení všech bodů v celkové klasifikaci zabezpečilo
3. místo ve třídě N1-1400cm. - JE TO
SUPER
Celkové pořadí je následující :
1 - Kunc 220
bodů Volkswagen Polo 16V
2 - Pilka 151 bodů Suzuki Swift 1,3GTI
3 - Ulbricht 110 bodů Škoda Felicia
1,3
4 - Eliáš 99
bodů Suzuki Swift 1,3GTI
5 - Moural 80 bodů Peugot 106 rallye
6 - Picek 64 bodů Škoda Felicia 1,3
Titul získal opět "Kuna" se svým "superpolem" a my ostatní jsme se dělili
o další umístění.
Tento výsledek považuje náš tým za nejlepší v dosavadní historii.
Jestliže budeme chtít v dalších ročnících uspět lépe, což znamená získat titul,
musíme přejít
na modernější techniku, což by měla být nová ŠKODA FABIA 1,4 MPI - 16V s motorem
o výkonu 78 KW.
Vše ovšem závisí na dohodě s našimi partnery a rychlé homologaci Auto Škoda
Mladá Boleslav.
Zatím zdravíme všechny naše příznivce, držte nám palce a zachovejte nám přízeň.
S dalšími novinkami se v nejbližší době ozveme.
1999 ve třídě N1-1400 Škoda Felicia
- květen jezdec Rally
Český Krumlov,spolujezdec Martin Vejražka
umístění - 6 místo ve třídě
- červenec jezdec Rally
Bohemia,spolujezdec Roman Chovanec
umístění - 2 místo
ve třídě
- srpen jezdec Rally
Pačejov,spolujezdec Martin Vejražka
umístění - 3 místo
ve třídě
- říjen jezdec Horácká
rally Třebíč ,spolujezdec Roman Chovanec
umístění - 1 místo
ve třídě
V roce 1999 v absolutním pořadí třídy N1-1400 jsme skončili na 4 místě.
1998 ve trídě N1-1400 Škoda Favorit
- březen jezdec Rally
Šumava,spolujezdec Roman Chovanec
umístění - 4 místo
ve třídě
- duben jezdec Rally
Liberec,spolujezdec Roman Chovanec
umístění - 7 místo ve třídě
- květen jezdec Rally
Blovice,spolujezdec Roman Chovanec
umístění - 5 místo ve třídě
- červenec jezdec Rally
Bohemia,spolujezdec Roman Chovanec
umístění - pro "poruchu" karosérie nedokončeno
- srpen jezdec Rally
Pačejov ,spolujezdec Roman Chovanec
umístění - 8 místo ve třídě
V roce 1998 v absolutním pořadí třídy N1-1400 jsme skončili na 10 místě
Zima 1998 - 1999 - stavíme nové soutěžní auto pro tříduN1-1400 Škoda Felicia
1997 Ve tříde N-1300 Škoda Favorit
- duben jezdec Rally Zákupy
, spolujezdec Roman Chovanec
umístění - 4 místo
ve třídě
- květen jezdec Rally
Blovice , spolujezdec Roman Chovanec
umístění - 4 místo
ve třídě
- srpen jezdec Rally
Pačejov ,spolujezdec Roman Chovanec
umístění - 4 místo
ve třídě
- září jezdec Valašská
rally Vsetín,spolujezdec Roman Chovanec
umístění - 6 místo
ve třídě
- září jezdec Rally Příbram
, spolujezdec Roman Chovanec
umístění - 5 místo
ve třídě
- říjen jezdec Rally
Třebíč , spolujezdec Roman Chovanec
umístění - pro
technickou závadu nedokončena
V roce 1997 v absolutním pořadí třídy N-1300 jsme skončili na 7 místě
- květen Karel Ulbricht se poprvé zúčastnil jako spolujezdec Rally Kamenice nad Lipou
- červen účast na Rally Český Krumlov jako spolujezdec
- září Rally Plzeň jako spolujezdec
- červen Rally Český Krumlov jako spolujezdec